معرفی چند مرورگر مفید (برای دانلود شما عزیزان کاربر )

آمار مطالب

کل مطالب : 1892
کل نظرات : 76

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 117
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1884
بازدید ماه : 17855
بازدید سال : 78865
بازدید کلی : 403563
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
نظرات

 

 

Comodo Dragon v21.2

کومودو اژدها مرورگری است که مبتنی بر فناوری کروم میباشد. از ویژگی های این مرورگر میتوان به سطح بی نظیر از امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران در اینترنت و دسترسی سریع به وبسایت ها اشاره کرد .

Size : 29.6 MB

 

Lunascape v6.6.7

طراحان وب پس از اتمام پروژه ی خود بایستی وب سایت های طراحی شده را بر روی مرورگر های مختلف آزمایش کنند، و از آنجایی که مرورگر هایی که اغلب، کاربران از آن ها استفاده می کنند از سه موتور Trident (موتور مرورگراینترنت اکسپلورر)، Gecko (موتور مرورگر فایرفاکس) و Webkit (موتور مرورگر های کروم و سافاری) استفاده می کنند، طراحان باید وب سایت طراحی شده خود را با هر سه موتور پردازشی گفته شده تست کنند. Lunascape نامنرم افزاری است که این امکان را در اختیار طراحان قرار خواهد داد.
Lunascape مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می کنند).

Size : 16.6 MB

 

Mozilla Firefox v14.0

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.
بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.

دانلود نسخه پارسی
دانلود نسخه انگلیسی

Size : 16 MB

 

Opera v12.00

کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد! اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد .

Size : 11.7 MB

 

Waterfox v12.0

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند .

Size : 16.9 MB

 

Apple Safari 5.0.5

Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد . این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد . همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است .

Size : 52.5 MB

 

Avant Browser 2011 build 16

مرورگر Avant Browser یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد. این مرورگر با پشتیبانی از 41 زبان زنده دنیا در نوع خود بی نظیر است. این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد .

Size : 3.20 MB

 

FlashPeak Slim Browser v5.01.005

این نرم افزار که از سرعت بسیار مناسبی برای بازگشایی صفحات وب بهره می برد تحت یک واسط کاربری جذاب هم طراحی شده و با توجه به همین طراحی جذاب و منوهای به اصطلاح دم دست کار را برای وبگردی فوق العاده آسان خواهد کرد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. نسخه ی جدید این ابزار که به تازگی ارائه شده نسبت به ویرایش های قبلی تا حدود زیادی بهینه تر گردیده و به همین سبب کار را برای کاربران ساده تر خواهد کرد .

Size : 2.34 MB

 

Flock 2.0 Social Browser

با وجود مرورگرهایی نظیر Mozilla Firefox ، Microsoft Internet Explorer ، Opera و ... کمتر کاربری پیدا می شود که با Flock سروکار داشته باشد. شاید بخاطر این دلیل است که همه این مرورگر را نمی شناسند و یا حداقل آشنایی زیادی با آن ندارند. Flock مرورگری است که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در حقیقت Flock مرورگری است که برپایه معروفترین مرورگر دنیا و به اعتقاد خیلی ها بهترین آن ها یعنی Mozilla Firefox طراحی و پیاده سازی شده است. اما به دلایل مختلف استفاده از آن میان کاربران به محبوبیتی زیادی نرسیده است. Flock به کاربران اجازه مدیریتی بسیار کامل را بر روی مدیاها و اطلاعات  موجود در سایت های نظیر MySpace, Facebook, Digg, Flickr, AOL Webmail, Yahoo! Mail, Gmail, YouTube, Pownce and Twitter را می دهد .

Size

Maxthon 3.0.20.4000

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر .

Size : 17.2 MB

 

Space Time 3D

SpaceTime 3D یک مرورگر صفحات وب بسیار زیبا حرفه ای و با سرعتی بالا است که میتواند مثل بقیه ی مرورگرهای معروف خدمات مفید و رضایت بخشی را به شما ارائه بدهد. از قابلیت سه بعدی  نشان دادن پنجره ها flip 3d در آن استفاده کرده باشید منظور را خوب درک میکنید این نرم افزار بسیار جالب و کاربر پسند با تمامی ویندوز های xp , 2000 , seven سازگاری کامل دارد امید است با استفاده از این نرم افزار از لذت کافی را برده باشید .

Size : 9.36 MB

 

Tizbal v.9.9.0.0

نخستین مرورگر اینترنتی فارسی جهان با عنوان تجاری تیزبال رونمایی شد. این مرورگر اینترنتی فارسی علاوه بر سرعت بالا، امنیت در مرور صفحات، پوسته های جذاب گرافیکی دارای افزونه های متعدد و کاربردی است. از قابلیت های این نرم افزار می توان استفاده از منویی فارسی که در بخش تنظیمات تیزبال است را نام برد که با بیش از ۱۰ دسته و ۱۵۰ آیتم طراحی شده که انعطاف پذیری بالایی دارند. این مرورگر اینترنتی فارسی، قابلیتهای ویژه ای مانند: دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در۱۰ عنوان مختلف، قابلیت تبدیل نوار عنوان به چند حالت وظیفه ای، حرکات عملیاتی ویژه موس، جهت مرور آسان تر صفحات وب، قابلیت دلخواه سازی فونت، اندازه و رنگ سربرگها (Tab) ، قابلیت مرورایمن صفحات وب، تنظیمات پیشرفته جهت فیلتر اشیا تبلیغاتی (POP-UP) را دارا می باشد، همچنین ویژگی منحصر به فرد این مرورگر، دکمه مدیریت مرورگر است. این مرورگر نسبت به سایر مرورگرهای زبان فارسی، مزایایی دارد که از آنها می توان به قابلیت نمایش گروهی صفحات در حال اجرا، نوار ابزار کمکی با قابلیت بهره گیری افزونه ها و وجود بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف در بخش تنظیمات مرورگر اشاره نمود .همچنین با دریافت پوسته های گرافیکی نرم افزار و نصب آنها دیگر هیچگاه از وبگردی خسته نخواهید شد، چرا که بیش از ۱۱۰ پوسته جذاب در ۱۸ دسته بندی مختلف، پس از انتشار نسخه آزمایشی مرورگر، جهت دریافت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تیم طراحی و توسعه تیزبال، تاکنون تعداد بیش از۱۸۰ افزونه کاربردی برای استفاده در مرورگرطراحی نموده است وکاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مرورگر اینترنتی فارسی تیزبال، بطور کاملا رایگان این افزونه ها را دریافت کنند. در آینده نزدیک بسته آزمایشی توسعه و گسترش تیزبال در اختیار کلیه افراد قرارخواهد گرفت .

منبع: سایت شهید آوینی


تعداد بازدید از این مطلب: 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








********به وبلاگ من خوش آمدید********* خدایا مرا ببخش / مرا فهمی ده تا فرامین وحکمت هایت را درک کنم/ و مرا فرصتی دیگر برای بهتر بودن ده تا دستهاو زبان تو شوم . آمین یا رب العالمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود